Hvis du oplever problemer i forbindelse med brug af denne webside, bedes du ringe til os på +45 32 72 93 86 eller se nærmere oplysninger i FlixBus Google Assistant App.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Opdatering om COVID-19 - Oplysning til vores passagerer

Skal jeg kontakte FlixBus (FlixMobility) for opdateringer til min reservation?
FlixMobility arbejder med proaktivt at informere kunderne, hvis der er sket ændringer på deres planlagte rejse. Derfor er der ikke behov for at kontakte kundeservice. Vi beder dig sikre, at du har en aktiv e-mail-adresse og telefonnummer på din reservation, så vi kan holde dig opdateret. Du kan tilføje dit telefonnummer til din reservation her.

Bemærk, at på grund af den aktuelle mængde af anmodninger, vi modtager, kan behandlingen eller ventetiderne for at tale med en medarbejder muligvis være længere end forventet. Vi anbefaler dig kraftigt at tjekke vores FAQ og service-sider, hvor du kan finde detaljerede oplysninger og svar på ofte stillede spørgsmål.

FlixMobility overvåger situationen med hensyn til coronavirus med den største omhu og er i tæt kontakt med myndighederne. Vi er parate til at implementere enhver ny retningslinje fra de ansvarlige institutioner i overensstemmelse hermed. Vores passagerer og chaufførers sikkerhed og trivsel er og har altid været vores højeste prioritet. Nedenfor kan du finde aktuel information:

Kan jeg stadig rejse med FlixBus?

De FlixBus-forbindelser, der stadig kan bookes kører som skemalagt. Der kan dog opstå forsinkelser af operationelle årsager. Alle passagerer vil blive informeret herom.

På grund af rejsebegrænsninger indført af den danske regering vil FlixBus suspendere alle grænseoverskridende forbindelser til Danmark fra lørdag den 14. marts 2020 kl. 12.00 til og med den 13. april 2020. Vær opmærksom på, at dette kan resultere i ændringer eller annullering af rejser. Vi vil informere passagerer proaktivt, hvis deres rejse påvirkes, og de vil modtage en voucher uden afbestillingsgebyr. Vi beklager ulejligheden og håber, at vi snart igen kan bringe dig til din destination.

På grund af de rejsebegrænsninger, der er pålagt af den tyske forbundsregering, vil FlixBus suspendere sin tjeneste i hele Tyskland og alle grænseoverskridende forbindelser til og fra Tyskland indtil videre med start den 17. marts ved midnat. Berørte passagerer bliver naturligvis informeret og vil modtage en værdikupon for den fulde billetpris uden afbestillingsgebyr til den e-mail-adresse, der blev angivet ved bestillingen. Vi beklager ulejligheden og håber snart at kunne byde vores passagerer velkommen tilbage ombord.

Vær opmærksom på, at dette kan resultere i forstyrrelser eller annullering af ture. Vi vil informere passagerer proaktivt, hvis deres rejse påvirkes, og de vil modtage en værdikupon uden afbestillingsgebyr. Vi beklager ulejligheden og håber, at vi snart igen kan bringe dig til din destination.

Hvilke forholdsregler tager FlixBus?

Ud over den grundige rengøring af vores busser, der udføres ved afslutning af hver tur, overvåger vi konstant de statsligt udstedte regulativer og er klar til straks at iværksætte nye retningslinjer for vejtransport over lange afstande fra de ansvarlige myndigheder.

Nogle af de gennemførte foranstaltninger af FlixBus inkluderer: boarding gennem bagdør, blokering af de to første rækker bag chaufføren, passagerernes egen håndtering af bagage og indtjekning, hvor muligt, for at reducere direkte kontakt.

Vi beder vores rejsende om at følge de nuværende anbefalinger fra de offentlige myndigheder, ikke at rejse, hvis man føler sig syg, og at sørge for at hoste og nyse i sit ærme og undgå at røre sit ansigt.

Hvordan kan jeg anmode om en refusion for min billet?
Hvis FlixBus har været nødt til at aflyse din rejse som et resultat af ovennævnte rejsebegrænsninger, vil vi kontakte dig så hurtigt som muligt for at informere dig om, hvordan du får refunderet din billet.
Hvis du ønsker at annullere en tur på grund af dine ændrede rejsearrangementer, kan du gøre det i overensstemmelse med vores vilkår og betingelser her.
Sørg for at en aktiv e-mail- og telefonnummer er tilknyttet dine bookinger, så vi proaktivt kan informere dig om ændringer i dine individuelle bookinger og hvordan du fortsætter derfra.

Hvor kan jeg finde opdateringer?
Denne side opdateres regelmæssigt med hensyn til nye direktiver fra de ansvarlige myndigheder og ændringer i relation til vores forbindelser.