Black Fridays lillebror Cyber Monday giver dig billige rejser med FlixBus

FlixBus fra Nykøbing til Sverige og Tyskland

Har du ting nok, og begynder efteråret at give lidt udlængsel? I dag på Cyber Monday er der gode penge at spare på fjernbusrejser gennem hele Danmark.

Pressemeddelelse 26.11.18

En tur fra for eksempel Aarhus til København for 29 kr. kan blive virkelighed, hvis man sidder klar ved FlixBus’ app mellem kl. 11 og 14 i dag på Cyber Monday.

Black Friday er efterhånden velkendt af de allerfleste danskere, mens Cyber Monday er en lidt mindre kendt udsalgsdag, som finder sted mandagen efter den sorte fredag.

Begge traditioner stammer fra USA, og mens de fleste nok forbinder dem med køb af hårde hvidevarer, eksklusive senge og andre fysiske varer til rekordlave priser, så kan efterårets shopping-lyster også bruges på billige oplevelser, som for eksempel rejser rundt i Danmark for at besøge venner og familie.

I dag på Cyber Monday giver FlixBus ekstraordinært gode tilbud på rejser i Danmark. Helt op til 80 % kan man spare, hvilket betyder, at der er billetter ned til 29 kr. på for eksempel fjernbusturen mellem Aarhus - København, Odense – København, Aalborg – København og Randers - København.

Billetterne skal købes i app’en, og tilbuddet gælder for rejser mellem den 7. januar og 6. februar 2019.

Man skal ikke tøve for længe ved tasterne, for tilbuddet kan købes mellem kl. 11 og 14.

Grønt pift til Black Fridays lillebror

Hvis man også vil have lidt grønt på samvittigheden på Cyber Monday, kan man tilkøbe CO2-kompensation til billetten, og derved køre CO2-netrualt. Miljøtillægget udgør ca. 1-3 procent af billetprisen, og beløbet investeres i et klimaprojekt, som er certificeret efter internationale standarder.

FlixBus kører desuden med busser, der har en lav CO2-udledning og tilbyder et mere miljøvenligt alternativ til for eksempel fly- og bilrejser.

FlixBus har 300,000 daglige forbindelser til over 2,000 destinationer i 28 europæiske lande og USA.

FlixBus har kørt indenrigs i Danmark siden foråret 2017.

Selskabet samarbejder med 20 lokale, danske vognmænd.FlixBus er en kombination af et tech-startup, en e-handelsplatform og et transportfirma.

Download pressemeddelelsen her