Hvis du oplever problemer i forbindelse med brug af denne webside, bedes du ringe til os på +45 35 15 40 55 eller se nærmere oplysninger i FlixBus Google Assistant App.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Liste over administrationsgebyrer

Følgende tabel viser administrationsgebyret afhængigt af det anvendte transportselskab, tidspunktet for afgivelse af refusionsanmodningen og din anvendte valuta.

Valutaer Kode FlixBus DACH og FlixMobility transportselskaber Alle andre transportselskaber*
0 til 7 dage efter udløbet af billetten** > 7 dage efter udløbet af billetten Enhver dag efter udløbet af billetten
Euro EUR 2 15 15
US Dollar USD 2 17 17***
Swiss Franc CHF 3 18 18
Czech Crown CZK 50 380 380
Hungarian Forint HUF 600 4700 4700
Norwegian Crown NOK 25 150 150
Swedish Crown SEK 25 150 150
Bulgarian Lev BGN 7 30 30
Romanian Leu RON 12 70 70
British Pound GBP 2 14 14
Polish Zloty PLN 8 65 65
Croatian Kuna HRK 10 110 110
Danish Crown DKK 15 110 110
Serbian Dinar RSD 200 1800 1800
Bosnian-Herzegovinian Convertible Mark BAM 3 29 29
Albanian Lek ALL 250 2000 2000
Ukrainian Hrywnja UAH 60 440 440
Macedonian Denar MKD 120 900 900
Russian Ruble RUB 100 999 999
Turkish Lira TRY 17 123 123

Tegnforklaring

*undtagen for:

  • FlixBus Polska transportselskab:
    - Inden afgang: fuld refusion uanset valuta.
    - Efter udløb af billetten: ingen refusion uanset valuta.

  • FlixBus Rus og FlixBus Ukraine transportselskaber:
    - 0 til 7 dage efter udløb af billetten: for alle valutaer henvises til de priser, der vises i kolonnen “0 til 7 dage efter udløb af billetten” i tabellen ovenfor.
    - > 7 dage efter udløb af billetten: ingen refusion uanset valuta.

  • FlixBus UK Limited transportselskab:
    - Efter billettens udløb: ingen refusion i nogen valuta.

  • Rejser indenfor Frankrig leveret af transportselskabet FlixBus France S.A.R.L.:
    - Efter billettens udløb: ingen refusion i nogen valuta.

  • Rejser indenfor Portugal leveret af transportselskabet FlixBus Portugal Unipessoal LDA.:
    - Efter billettens udløb: ingen refusion i nogen valuta.

  • Transportpartneren Kamil Koc:
    - Uanset valuta er der ingen refusion efter billettens udløb.

**alle former for bankgebyrer vil blive føjet til den nedsatte billetpris.

***Bemærk, at bookinger foretaget via de amerikanske websteder (domæner “www.flixbus.com”, “es-us.flixbus.com” og "zh-us.flixbus.com") er underlagt en politik uden tilbagebetaling før afrejse og efter udløbet af billetten. Undtagelser gælder kun i tilfælde, hvor transportselskabet er FlixBus DACH, FlixMobility, FlixBus Polska, eller FlixBus Rus: i disse tilfælde gælder refusionspolitikken beskrevet i følgende tabel og dertilhørende tegnforklaring.


Find dit transportselskab

Hvis du vil finde ud af hvilket transportselskab du har booket din rejse hos, skal du tjekke billetten for denne booking (som du modtog per e-mail kort efter gennemførelse af bookingen). Følgende skærmbillede viser hvor du kan se transportselskabets navn på billetfakturaen.

Du finder flere oplysninger i vores vilkår & betingelser