Hvis du oplever problemer i forbindelse med brug af denne webside, bedes du ringe til os på +45 32 72 93 86 eller se nærmere oplysninger i FlixBus Google Assistant App.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

FlixBus' sikkerhedsforanstaltninger

FlixBus' sikkerhedsforanstaltninger

Vi går op i din sikkerhed!

Nu hvor vi rejser rundt på ny, sætter vi ekstra fokus på sundhed og sikkerhed ombord på samtlige af vores busser. I tæt samarbejde med de danske sundhedsmyndigheder har vi udviklet de bedste sikkerhedsforanstaltninger muligt. Læs mere om vores sikkerhedsforanstaltninger her.

FlixBus sikkerhedsforanstaltninger

For at du skal føle dig tryg, når du rejser med os, har vi indført sikkerhedsforanstaltninger, høje hygiejnestandarder og tilpassede processer i vores drift. Vi beder derfor også om, at alle passagerer respekterer retningslinjerne for god hygiejne og viser hensyn til andre passagerer om bord.
Læs vores retningslinjer og hjælp os med at gøre turen med FlixBus sikker for alle.

Dit ansvar

  • Alle passagerer skal pr. 22. august anvende mundbind under hele rejsen, og på- og ved stoppestederne efter påbud fra Sundhedsstyrelsen. Læs mere her.
  • For udenlandske rejser kan der gælde et mundbeskyttelseskrav i destinationslandet (f.eks. ture til Tyskland)*
  • Det er dit ansvar som rejsende at have al den nødvendige dokumentation, der kræves til internationale rejser*
  • Rejs kun, hvis du er rask
  • Brug håndsprit
  • Nys/host i dit ærme
  • Overhold de medfølgende retningslinjer om bord

*Læs mere om hvilke regler der gælder i dit destinationsland her.

Vores ansvar

  • Kontaktløs boarding sikrer afstand mellem chauffør og passagerer ved indtjekning
  • Daglig desinfektion af alle busser
  • Ren luft ved løbende udskiftning air-conditionfiltre og hyppig luftventilation
  • Grundig rengøring af stoppesteder
  • Salg af vand om bord er nu tilgængeligt igen (kun betaling med MobilePay).

Se vores sikkerhedsforanstaltninger her

Vi håber snart at se dig!

  • Tjek vores netværk
  • For mere information, se vores FAQ