Hvis du oplever problemer i forbindelse med brug af denne webside, bedes du ringe til os på +45 32 72 93 86 eller se nærmere oplysninger i FlixBus Google Assistant App.

§§ geoTextTitle §§

§§ geoLinkText §§

Administrer min reservation

Dine rejser

Annullering

Hvornår kan jeg senest annullere min reservation?

Du kan annullere din reservation op til 15 minutter før din afgangstid.

Opkræves jeg et gebyr for annullering?

Hvis du afbestiller din rejse op til 30 dage før din afrejsedato, er den gratis. Efter dette opkræver vi muligvis et afbestillingsgebyr. Efter annullering af din reservation genereres en værdikupon. Kuponen er gyldig i 12 måneder og er prisen på din reservation minus et afbestillingsgebyr værd, hvis den anvendes.

Det er ikke noget problem at ombooke eller annullere din billet

Foretag ændring

Du kan ændre følgende oplysninger i din reservation:

  • Din rejsetid eller destination*
  • Passagerens navn
  • Telefonnummer

*Hvis du ønsker at ændre afgangstid eller destination, skal du først annullere den del af turen, du ønsker at ændre. Derefter vil du modtage en værdikupon med billettens værdi minus eventuelle afbestillingsgebyrer. Du kan derefter bruge denne værdikupon til at booke en ny tur (ved at bruge kuponnummeret i kuponfeltet og klikke på "Indløs"). Kuponen er gyldig i 12 måneder.

Hvornår kan jeg senest ændre min reservation?

Du kan ændre din reservation op til 15 minutter før din afgangstid.

Er der et gebyr for at ændre min reservation?

Der er intet gebyr for ændringer af dine kontaktoplysninger. Ændring af passagerens navn er også gratis, men hvis billetprisen er steget siden din reservation, bliver du opkrævet prisforskellen.

For ændringer i afgangstidspunktet eller rejsedestinationen gælder reglerne for aflysning. Hvis du ændrer din tur mindre end 30 dage før afrejse, trækkes et afbestillingsgebyr fra værdikuponen.

Hvor kan jeg annullere eller ændre min reservation?