Busrejser under Covid-19

Busrejser under Covid-19:
Fra den 1. februar vil COVID-19 ikke længere være kategoriseret som samfundskritisk sygdom i Danmark, og derfor forsvinder de sidste restriktioner. Venligst bemærk at andre lande stadig kan have restriktioner og indrejsekrav. Det er derfor vigtigt, at du opdaterer dig om indrejsekrav og restriktioner som gælder udenfor Danmark. Læs mere på reopen.europa.eu. Bemærk, at du kan nægtes boarding, hvis de gældende rejsekrav ikke er opfyldt.
Læs også mere om rejser i Danmark på Sundhedsstyrelsen og Udenrigsministeriet.
De sidste to år har været en udfordring for os alle, men vi gør alt, hvad vi kan, for at bringe dig til din destination sikkert og trygt. Lige nu kører vi med reduceret bustrafik, som vi justerer løbende i henhold til efterspørgsel og nuværende rejsebegrænsninger. Vi beder dig om at læse vores sikkerhedsforanstaltninger, samt følge vores retningslinjer for hygiejne, inden du rejser med os. Du kan også finde svar på ofte stillede spørgsmål på vores dedikerede Covid-19 FAQ.
Sikkerheden for dig som passager, vores chauffører, partnere og ansatte er af største betydning for os. Det er også vigtigt, at du som passager følger gældende sikkerhedsforanstaltninger og retningslinjer for at gøre rejsen for dig og dine medpassagerer så sikker som muligt.
- Host/nys i dit ærme. BEMÆRK! Af hensyn til dig selv og andre vil vi gerne minde dig om kun at rejse, hvis du føler dig helt sund og rask.
- Før du bestiller din rejse, tjek venligst at rejsen kan gennemføres som planlagt og i forhold til gældende restriktioner og regler. Det er dit ansvar som rejsende at have al den nødvendige dokumentation, der kræves til internationale rejser.
- Hånddesinfektion er tilgængelig ved bagdøren til bussen og vi anbefaler at du anvender håndsprit ved boarding og under rejsen.

Hvordan ved jeg, om min rejse finder sted?
Skulle der være ændringer i forbindelse med din rejse, eller bliver din rejse annulleret, giver vi dig besked via SMS eller e-mail og giver dig alternative transportmuligheder, ombooking eller refusionsoplysninger. Derfor bør du sørge for, at dine kontaktoplysninger er opdaterede og korrekte. Du kan foretage ændringer her.
Hvordan kan jeg anmode om en refusion?
Hvis din rejse er blevet aflyst, vil vi kontakte dig via e-mail med flere oplysninger om dine muligheder. Hvis du ikke er i stand til at gennemføre din rejse af personlige årsager, kan du annullere din rejse her i overensstemmelse med vores reservationsbetingelser.
Hvordan kommer jeg i kontakt med kundeservice?
Lige nu er der mange, der kontakter os, så ventetiden kan være længere end normalt. Vi lover at arbejde så hurtigt som muligt, og vi beklager ulejligheden på grund af dette. Du finder kontaktformularer og telefonnumre til kundeservice her. Tjek også vores Covid-19 FAQ og læs mere om vores sikkerhedsforanstaltninger.